עיצוב משרד חדש – בחירת ריהוט משרדי

בחירת ריהוט מעוצב

עיצוב משרד חדש – איך נבחר ריהוט משרדי מעוצב חדש? 

כניסה למשרד חדש היא מאורע מרגש המהווה הזדמנות – בעיקר אם אתם בעלי המשרד, בשלב זה, בו אתם צועדים את צעדיכם הראשונים במקום החדש תוכלו להחליט על איזה סגנון עיצובי שתרצו ולבחור ריהוט משרדי מעוצב שיתאים לכם, למקום, לעובדים, ללקוחות ולאווירה שברצונכם ליצור.

ההחלטות שתקבלו ישפיעו רבות על העסק ועל כל מי שנכנס לחללים ולכן חשוב להשקיע זמן ומחשבה, לבחון את הרהיטים ואף לקבל סיוע מקצועי שיעזור לכם ליצור סביבת עבודה נעימה ומזמינה שתגרום לעובדים להגיע אל המשרד בכיף, תמקסם ותייעל את עבודתם.
כמו כן, חשוב שתבחרו ריהוט משרדי שיתרום למיתוג של העסק. ריהוט איכותי ומעוצב מייצר תדמית של עסק מצליח.

מהם השיקולים החשובים לבחירת הריהוט?
בשלב בחירת ריהוט משרדי עליכם להתמקד ולהתחשב במספר גורמים מרכזיים:

  1. ריהוט מעוצב –סגנון הריהוט ועיצובו צריך ליצור את הרושם שאתם מעוניין ליצור ולהתאים לתחום העסק. הרושם יכול להיות: שמרני, חדשני, נועז, אלגנטי או כל סגנון אחר שתבחר. החומרים מהם עשוי הריהוט משפיעים מאוד על הרושם שהוא יוצר, רהיט ממתכת למשל משדר ריחוק וניכור בעוד ריהוט מעץ יוצר אווירה חמה ומזמינה.
  2. איכות –ריהוט משרדי מעוצב, איכותי ועמיד יאפשר לכם ליצור רושם טוב וליהנות מהרהיטים למשך זמן רב. בכדי לבצע את הבחירה הנכונה חשוב לבחור בספק אמין. הקפידו לבדוק מאילו חומרים הריהוט עשוי והאם הוא מחזיק בתקנים מחמירים של בקרת איכות.
  3. בחירת רהיטים במידות מדויקות –יש לבחור ריהוט שמתאים לגודל המשרד ולחלליו ומאפשר לעובדים לנוע בנוחות (חשוב למדוד את החללים מראש לפני בחירת הריהוט).
  4. בחירת פתרונות אחסון –פתרונות אחסון יעילים ונגישים כמו ארונות משרדיים איכותיים יסייעו בשמירה על הסדר והארגון ויקלו על ההתנהלות של העובדים.
  5. ריהוט מותאם צרכים –בחירת ריהוט נוח שמותאם לצרכי המשרד ולסגנון העבודה היא חלק בלתי נפרד מתכנון המשרד החדש:

– עבודה משותפת המצריכה חללי OPEN SPACE (לקריאה על חללי עבודה משותפים)

על מיקום העובדים – חשיבה על מיקום העובדים בהתאם לחלל המשרדי, גודלו וכמות העובדים בו. האם יש צורך לרכוש דלפקי קבלה, פינת המתנה או חדר ישיבות.

יש לחשוב על כל ההיבטים הללו לפני שמתחילים לבחון את האפשרויות ולזכור לבחור את הרהיטים בהתאם לצרכי המקום שכן לכל משרד – צרכים שונים.

  1. תקציב –קביעת מסגרת התקציב והכנת רשימה מסודרת של הרהיטים הנחוצים תוכל למנוע רכישות מיותרות שעלולות לצור עומס במשרד. יש לציין שגם אם מסגרת התקציב אינה גבוהה אין להתפשר על איכות, ריהוט משרדי שאינו איכותי לא יחזיק מעמד למשך זמן רב ויהיה צורך בהחלפתו, מה שייצר הוצאות נוספות.

סביבת עבודה ארגונומית – מדוע יש לנו צורך בה? 

שילוב בין סביבת עבודה ארגונומית – כלומר, שימוש בריהוט שמתוכנן כהלכה ואינו מזיק לעובדים בשילוב מתן הסברים לעובדים כך שידעו כיצד להשתמש בריהוט היא דבר מרכזי ביותר.

בעידן המודרני בו רוב העובדים נוהגים לשבת במשך שעות רבות מול מסכי המחשב ניתן לראות שרבים סובלים מתופעות פיזיות שונות:

– בעיות גב
– טווחי תנועה קצרים שעלולים לגרום לדלקות ופגיעה בסחוסים
– תחושבת נימול ועקצוץ עקב הפרעות בזרימת הדם ונזקים נוספים

       באמצעות התערבות ארגונומית ובחירת כסאות משרדיים שיעניקו לכם ולעובדים תמיכה טובה לצוואר ולגב, כסא משרדי איכותי, אורטופדי ונוח למזכירה, כסאות מנהלים איכותיים ואורטופדיים, שולחנות משרדיים בעיצוב ארגונומי וכמובן שולחנות מנהלים ארגונומיים, יפים ומעוצבים יהיה ניתן להפחית את הסיכונים הללו, לשמור על בריאות העובדים ולשפר את הספקי העבודה.

ריהוט משרדי מעוצב מבית פיטרו כבר מעל 50 שנה

אנו מספקים ריהוט משרדי מעוצב ומגוון פתרונות ויתרונות לחלל המשרדי שלכם. חברתנו הוותיקה מתמחה בריהוט משרדי, יוצרת שילובים מושלמים ואיכותיים ביותר תוך דייקנות ועיצוב ללא פשרות. צרו עמנו קשר ונמצא ביחד רהיטי משרד מעוצבים וחדישים, מודולאריים, ארגונומיים ואפילו אקוסטיים שישמרו על השקט במשרד במקסימום עיצוב ומינימום פשרות.

במילים אחרות – בחברת פיטרו ריהוט משרדי מעוצב תוכלו למצוא את הריהוט המתאים ביותר לצרכי המשרד שלכם וליהנות ממשרד ייחודי, נוח, גמיש, מזמין ומעוצב השומר על בריאות העובדים.

צפו כעת במגוון מוצרים מבית פיטרו ריהוט משרדי

היכנסו לדף הפייסבוק של פיטרו ריהוט משרדי מעוצב ועקבו אחר הדגמים החדשים, הפעילות והחידושים בעולם הריהוט היוקרתי.