זכרונות מהחופשה

זכרונות מהחופשה – לעצב חוויות שנשארות…

 pitaro logoזכרונות החופשה - פיטרו ריהוט משרדי

בתי מלון נחשבים מצד אחד לחללים ציבוריים, הנדרשים להתאים למגוון אנשים, ומצד שני צריכים ליצור אווירה נעימה, אינטימית וביתית עבור כל אורח ואורח. בין אם מודרני ונקי ובין אם קלאסי ומעוטר, אחת המטרות שלנו היא ליצור חוויה בלתי נשכחת, שתמשיך ללוות את האורחים גם אחרי שהם ממשיכים הלאה בדרכם. מחפשים השראה? בבקשה.

כסאות מעוצבים באיטליה- פיטרו

המלון שוכן בלב אזור היסטורי באיטליה ובית הקפה שלו מאופיין בקווים ישרים ופשוטים. אפקטים של תאורה גלויה ונסתרת ואלמנטים מדוייקים מייצרים בו עיצוב מאוזן, אלגנטי וייחודי. ספסל מרופד משתרע לצד הקיר הארוך ומולו כיסאות Duna של המותג Arper. אלו מרככים את הקווים הישרים של החלל ומשתלבים בהרמוניה עם שאר האלמנטים העיצוביים.

כסאות מעוצבים בפורטוגל - פיטרו
המלון עוצב בהשראת דאון טאון פריזאי במראה חם ועשיר. אל הבר נכנסים דרך מסדרון פיסולי המוביל אל חלל אינטימי, עם פורניר עץ על הקירות ואריחים מאויירים על הרצפה. כיסאות Saari של Arper משתלבים נהדר בעיצוב החלל בזכות עיצובם הממזג בין קלאסי לבין עכשווי. הגוון הכתמתם שלהם בולט בחלל ומוסיף לו אלמנט קליל וצעיר.

כסאות אורח פיטרו ריהוט משרדי

מלון בוטיק, השוכן על קו החוף של עיירה קטנה בספרד, עוצב בסגנון ים תיכוני מודרני, אשר משאיר מקום לנוף המדהים שבחוץ. גוונים של לבן, אפור ועץ מדגישים את הגוונים התכולים של הים התיכון. האלמנטים העיצוביים מחברים בין החוץ לפנים, ביניהם כסא אורח Leaf Couch האוורירית של Arper, המעוצבת בהשראת עולם הטבע.

כיסא המתנה פיטרו ריהוט משרדי

כחלק ממתחם של מבנה מנזר מרשים בגרמניה, שוכן מלון מודרני ומאובזר, המציע לאורחיו חוויה המשלבת בין ישן לחדש. בחוץ מבנים מסיביים ומפוארים ושטחים ירוקים רחבים הנשקפים דרך החלונות. בפנים גוונים חמים וניטראליים, טקסטורות עדינות וריהוט גיאומטרי עכשווי כמו כורסאות מעצבים Catifa של המותג Arper.