המלצות על כסאות מנהלים – התאמת הכסא לסוג המנהל

כסאות מנהלים - פיטרו ריהוט משרדי

כסאות מנהלים – הדובדבן של הריהוט המשרדי

ההיצע הגדול של פריטי ריהוט משרדי המשמשים את המשרד המודרני כולל שולחנות, ספות המתנה, פתרונות אחסון ושאר אלמנטים יסודיים בלעדיהם המשרד לא יתפקד. אולם הפריט בו מושקעת המחשבה, תשומת הלב ולרוב גם ההשקעה הכספית הגבוהה ביותר הנו כסא מנהלים. הדובדבן שבקצפת המשרד הם כסאות מנהלים: מתוכם מתקבלות ההחלטות החשובות ביותר על סדר היום, ונדרש מהם להיות נוחים, יעילים, ארגונומיים וגם יפים.

מנהלים וכסאות: קווים לדמות

כסא מנהלים הוא יותר ממקום להניח עליו את הגוף בזמן העבודה, זהו רהיט שמעביר מסר לסביבה, שכן כל מי שנכנס לשוחח עם היושב עליו, רואה גם את הכסא. בעזרת כסא אפשר לחזק אמירה אישית, ומגוון הדגמים והסגנונות מסייעים ביצירת אווירה מבוקשת במשרד. יש מנהלים שיבחרו כסא ייחודי ומפתיע, אחרים יבחרו דווקא כסא משרדי זהה לכל העובדים והם בכללם, ובכך יעבירו מסר שוויוני, שיצור תחושה סוציאלית, גם בזמן שהמשכורות אינן זהות. איזה כסא מתאים לכם? לפניכם פירוט שיסייע בבחירה העצמית.

כסא למנהל הרגיש לסביבה:

מנהל בעל מודעות אקולוגית גבוהה, שמעוניין להפגין מסר ידידותי לסביבה, יבחר בכסא שמדבר באותה השפה. כסא שמורכב מחומרים ממוחזרים, ואף מאפשר מחזור בעצמו עם תום השימוש, הוא הבחירה הנכונה להעברת הגישה הירוקה קדימה.
כסא Foray מבית Herman Miller הוא כסא ממוחזר ומתמחזר, אידיאלי למנהל הסביבתי. צורניות מתעגלת ואורגנית, ארגונומית להפליא, משלימה את הגישה מן ההיבט החזותי.

למידע נוסף על חברת Herman Miller>>

כסא למנהל האסתטיקן:

מנהל שמקדיש תשומת לב רבה לנושא ההשתלבות במרחב החזותי, יבחר כסא מנהלים מסוגנן, אופנתי וכזה שעונה על טעם וסגנון המרחב המשרדי שמסביב. לרוב, יהיה זה כסא שניצב מאחורי שולחן משרדי או שולחן ישיבות תואם, בקו זהה או משלים.
כסא Aston מבית Arper הוא בעל פרופורציות מאוזנות, מראה מעודן ואווירודינמי, בשיק עדכני. לכסא מגוון אפשרויות בחירה של ריפודי בדים ועור, ובכך אפשר להתאימו לכל סגנון עיצובי מבוקש. הדום תואם תורם למראה השלם.

כסא Bea מבית Luxy, עתיר קימורים ברוח נשית, מפגין אף הוא עיצוב שלם, המאפשר תוספת צבע מגוונת לחלל המשרד, ונוח להתאמה אישית.

למידע נוסף על חברת Arper>>
למידע נוסף על חברת Luxy>>

כסא למנהל הארגונומי:

כסאות מנהלים לרוב מתייחסים לנושא ארגונומיה ותכנון נכון המתחשב בגוף, אך כסא ארגונומי של ממש הוא כזה שלוקח את הנושא צעד קדימה, וכל כולו הנדסת אנוש שמאפשרת התכווננות מרבית של הכיסא לעבר גוף היושב, ולא להיפך.
כסא Aeron מבית Herman Miller הוא שיר הלל להנדסת אנוש, וכבר זכה בפרסים לרוב בזכות התמיכה המלאה שהוא מעניק לגוף היושב. כסא מנהלים זה מתאים עצמו לגוף המשתמש, תומך בישיבה בריאה ואף מגיע בשלושה גדלים, לטובת התאמה מלאה למבנה גוף אישי.

למידע נוסף על כסא Aeron מבית Herman Miller >>

 

כסא למנהל הדינמי:

מנהל שרוצה להישאר קצבי ותוסס, לצד ניהול עבודה אקטיבי שאיננו מתנמנם בין כתלי המשרד, צריך כסא מנהלים שיעזור לו להעביר את היום, גם במרחב הבנוי, בצורה התומכת בגישה הדינמית.
כסא Embody מבית Herman Miller הוא כסא שמצליח להעניק תמיכה מלאה לגוף היושב מבלי להגביל תנועה. הכסא מאפשר לגוף לנוע בחופשיות, איננו לוחץ על השרירים, העצמות והרקמות, ובכך מאפשר לדם לזרום בצורה טובה למוח, ולהניע את היושב עליו קדימה.

 

כסא לחובב העור:

אמנם בישראל ההבילה ריפודי עור אינם הבחירה הראשונה בדרך כלל, אולם משרדי ההווה הנם מקומות ממוזגים וככאלו מזג האוויר הים תיכוני איננו מורגש בהם. לכן, כסא ישיבות או ניהול שריפודו עור מעניק את המראה המהוגן המבוקש.

כסא Armonia מבית Luxy מרופד בצללית גלית, כולל ידיות מרופדות ומאפשר ישיבה נוחה, נינוחה ובעלת חזות הדורה.

 

כסא למנהל האלגנטי:

אין ספק כי זו התדמית המבוקשת ביותר אצל מנהלים רבים, וכסא המשרד יכול לחזק אותה בקלות.
לדוגמא, כסא Synchrony מביתLuxy הוא רהיט שכל כולו כבוד ליושב עליו: רצועת אלומיניום בוהקת עוקבת אחר צורת המושב משני צדדיו, והופכת באופן מרשים למשענות ידיים. כיסא Nulite, אף הוא מבית Luxy, הוא אפשרות מאופקת יותר לאלגנטיות המשרדית, ריפוד העור והקווים הישרים והחלקים יעניקו רצינות וכנות ליושב עליו. כסא Vela Executive מבית Shetug יעניק אמירה חד-משמעית של אלגנטית הדורה, בזכות ריפוד שחור, משענת גב גבוהה וגזרה דקה ותמירה.

כסא למנהל הסדרתי:

עבור מנהל שרוצה לשמור על אפיון כסא אישי, אך עדיין להיות חלק בלתי נפרד מקו העיצוב הכללי במשרד, כסא מנהלים שהוא חלק מסדרה רחבה יותר, ייתן את המענה המושלם. כסא Catifa מבית Arper הוא אפשרות מצוינת. מדובר בסדרה הכוללת מגוון וריאציות על אותו המוצר, בקווים קומפקטיים, מעוגלים ומזמינים לישיבה, בעיצוב שמתאים לחדר ישיבות, עמדת המתנה, משרד כללי וחדר המנהל.
כסא Light מבית Luxy מציע אף הוא מגוון רחב של דגמים, המתאימים לכל חלל ושימוש, ושומרים על קו אחיד ומודרני בזכות שילובי אלומיניום וריפודים תואמים.

 למידע נוסף על כסא Light מבית Luxy >>

מוזמנים גם לעמוד הפייסבוק של פיטרו!